carinag.blogg.se

MÄTT OCH FORTFARANDE VAKEN!!

Nej, jag har inte somnat än. :) Sitter och myser tillsammans med Beatrice till en film. Och till det har vi givetvis både lite chips, ostbågar och choklad. Men visst, det är ju Lördag, så vi har slagit på stort. :) Jag vet dock inte hur mycket jag orkar stoppa i mig, är fortfarande proppmätt efter maten. ;) 
Vi är sååå nyttiga här hemma hahaha. Varje gång vi pratar om att inte äta en massa godis och att vi måste tänka på våra magar, har vi hela tiden en massa ursäkter till varför det är okej att äta det. Idag tyckte Beatrice att när sommarlovet väl är slut, DÅ skall vi skärpa oss. Tror ni på det? Vi får väl se.

Nu skall jag forsätta att titta på film så jag säger godnatt. Ha en fortsatt mysig Lördag, så hörs vi i morgon igen.

Och så hände så klart det som inte fick hända, chipsen flög i golvet. Nu är ju frågan, sopar vi upp det eller väntar på ett besök från Molly? :) :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: