carinag.blogg.se

MÅR SÅ BRA!!f

Hej svejs.
Ja, nu mår jag så mycket bättre. Eftersom jag inte har uppdaterat på några timmar förstår ni kanske vad jag hittat på med? Jag har ju fått "snusa" på lilla Alexander. Det var precis vad jag behövde idag, och nu känns allt som det skall igen.
Detta är något som absolut skall dokumenteras, så att Alexander får veta vilken power han hade redan som baby. :) 

Och vad tror ni händer nu? Jo, naturligtvis vid den här timmen så skall vi börja med maten. Lite tidigare än igår. Det artar sig. hahaha

Hörs om ett tag igen, när jag är mätt och belåten. Jag får väl strunta i att kasta mig på soffan ikväll, för då vet vi ju alla hur det slutar. :) 

Så här glad är man som faster när brorsonen har varit på besök. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: