carinag.blogg.se

KÖ TILL VÅRDCENTRALEN!!

Och vem har sagt att man inte kan göra två saker samtidigt? Jag är en mästare på det. Har ju suttit nu hur länge som helst i telefonkö till vårdcentralen, samtidigt som jag fixat och donat här hemma, rullat cigaretter och lite annat smått.
Och nu när jag äntligen kommit fram till de har de en akuttid, till just den läkaren jag behöver komma i kontakt med, om en månad.
Nu känner jag mig lite gnällig igen, behövde avreagera mig lite bara. ;) 
Har bara så svårt att förstå att "akuttid" har ett begrepp på en månad. Men, men...... vi överlever väl. Vi har varandra, och mår efter omständigheterna ganska bra.

Nu skall jag snabbt som attan göra vid mig och möta upp Teddy. Idag blir det en liten utflykt med mamma och Kalle, det kan vi behöva alla tre. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: