carinag.blogg.se

JUST NU OCH SENARE!!

Något bättre känns det ju alltid när man fått frukost i sig och sen fått stå i duschen några minuter. Det blir lite som balsam för själen. Dock krävs det nog lite mer balsam för att dagen skall bli på topp.

Idag har det inte blivit några jobbsök, som jag annars brukar göra. Dessutom fick jag avboka det seminarium som var tanken att jag skulle på idag. Det var sista rycket innan sommaruppehållet på TRR. Men det kommer så klart fler tillfällen.
Dagens seminarium skulle handla om ekonomi och hur man lättast höll nere kostnader vid arbetslöshet. Det lät väldigt intressant. Och det är ju alltid bra att veta, kanske kan man få något tips som man själv har missat. Men som sagt, vi tar det efter sommaren. :)

Jag kommer att vara iväg hela eftermiddagen idag, och kanske även en bit in på kvällen. Jag får se hur det blir, jag kan dock inte garantera att jag kommer att kunna uppdatera bloggen så bra under tiden jag är borta.
Sorry för det.

Kroppen mår så mycket bättre efter en dusch. Det känns inte alls att jag varit vaken hela natten, även om jag säkerligen ser en aning sliten ut. ;) 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: