carinag.blogg.se

IDAG ÄR DET VARMT!!

Idag är det ordentliga solstrålar, trots den tidiga timmen. Så jag riktigt känner hur härligt varm den här dagen kommer att bli. Och humöret är på topp. Eller rättare sagt, det kommer att bli så när jag fått morna mig med mina vanliga morgonrutiner. :) 

Idag tänker jag sätta igång med jobbsök lite tidigare än jag brukar, så jag kan ta vara på solen lite sen. Får se vad jag hittar på med, men sitta inne och uggla kan jag ju inte göra hela dagen. :) Eventuellt blir den även en fika med bästa vännen. Tur att hon gillar kaffe lika mycket som mig. hahaha

Nej, nu måste jag sätta fart om jag skall få något gjort idag.
Var rädda om er ute i solen, hörs senare.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Jag är hos dig runt nio snåret :)

Svar: Okej...
Carina G.