carinag.blogg.se

IBLAND BEHÖVER MAN PRATA AV SIG!!

Ja, ibland behöver man få prata av sig eller bara sitta tillsammans, kanske kramas lite.
Det är det jag och Beatrice har sysslat med ikväll. Vi satt på balkongen och bara mindes roliga och tokiga saker. Beatrice babblade på som bara den. Och även om det gör fruktansvärt ont, är jag så glad att hon öppnar sig och pratar så mycket som hon faktiskt gör.
Hon beskrev sin oro lite hur det skulle gå när ridningen börjar igen i Augusti. Och skall jag vara ärlig har jag också haft de funderingarna lite. Det kommer att kännas superjobbigt när ridningen väl börjar igen. Men tillsammans kommer vi ju självfallet att klara det.
Vi tittade även upp på himlen för att se om vi kunde se Affe. Beatrice var övertygade om att han sitter tillsammans med farfar just nu och tittar ner på oss. Och det är väl klart att de gör det. ;) 
Som sagt, det kändes skönt att ha den här stunden med Beatrice. Tror att hon var lugnare nu än hon varit på hela veckan.

Med detta säger jag nu godnatt och sov så gott.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: