carinag.blogg.se

I MORGON MINGLAR VI!!

Nu tänkte jag runda av den här dagen och krypa i säng.
I morgon är det mingel på TRR, där de bjuder på lite fika, jordgubbar och annat smått och gott. Det tackar man ju inte nej till, mest för att jag skall komma ut bland folk lite. :) 
Jag är ju som sagt inte speciellt social av mig, är ju mest med familjen. Och även om vi är ute på lite äventyr så är det ändå bara jag och barnen för det mesta. Så jag ser fram mot att träffa lita andra människor också. Och folk som är i min egen situation är alltid intressant att prata med.

Eftersom jag är så seg på mornarna tänkte jag ställa klockan lite tidigare än vanligt, så jag får min morgonsträcka. Sen hoppas jag naturligtvis på lite uppehållsväder i morgon, när jag skall upp i stan. Inget kul om man är dyngsur när man entrar TRR's dörrar. :) 

Hoppas ni alla får en god natts sömn.
Nu loggar jag ut, peace out.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: