carinag.blogg.se

HEMMA HOS MIG JUST NU!!

Här har inte gjorts allt för mycket idag, i alla fall inte för min del. Och jag har inte ett dugg dåligt samvete för det heller. Jag ursäktar mig med att jag varit tillräckligt aktiv och flitig under veckan. haha
Beatrice har ju som vanligt varit igång mestadels av dagen. Det har både tvättats och diskats här, det var det sommarlovet det. :)
Teddy kom upp och var riktigt tjurig. Han blev rånad på sin telefon igår, och nu sitter han i telefonkö. Telefonen måste anmälas och spärras och allt man måste göra vid sådana här lägen. Här gäller det att inte "ogilla" poliser, som Teddy brukar säga att han gör. ;)

Måste bara flika in här att jag tycker det är riktigt sorgligt att folk inte kan skilja på "ditt och mitt". Han stod och skulle prata i telefonen när någon plötsligt rusade förbi och ryckte den från telefonhöljet.
Jag slutar aldrig förvånas över folks beteenden. 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: