carinag.blogg.se

HEMMA HOS MIG IKVÄLL!!

Sitter här hemma just nu med Pia. Och det känns så skönt, detta är nog första kvällen som vi skrattat och haft roligt. Även Dennis, Dessi och Teddy var hitom en stund och var lika glada, vilket kändes väldigt positivt.
Och jag är glatt överraskad av att Beatrice ligger i sängen och sjunger, så det är en riktigt glad Carina som för en gång skull skriver just nu.
Jag vet, det går så klart upp och ner. Men glädjen idag är härlig, vi behövde det.

Ikväll lär det nog bli mycket prat om det förgågna, både glada och mindre glada episoder. Men jag känner ändå att kvällen redan har gett mig mycket. PUH ......

Jag säger godnatt nu och skall fortsätta ha en trevlig kväll här hemma.
Sov gott alla och dröm härliga drömmar.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: