carinag.blogg.se

HAR BESÖK!!

Är bara tvungen att lägga en snabb uppdatering här. Jag är nog allt LITE databeroende i alla fall. hahaha
Jag har ju mitt lilla barnbarn på besök här idag. Ja, resten av familjen har ju också varit här så klart. Så jag har inte suttit här så mycket. Tänk att man glömmer tid och rum när man får syn på det lilla charmtrollet. :) 

Vi har haft en härlig kaffestund här hemma. Dennis och Teddy har inte kommit hem än från begravningsbyrån. Jag är ganska övertygad om att de kommer att fixa det så bra som möljligt. Och under tiden sitter vi kaffemostrar och dricker kaffe. Snacka om att man har plåtmage alltså. hahaha

Nu skall jag återgå till svärdotter, barnbarn och lilla vovven så klart. :) 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: