carinag.blogg.se

GODMORGON!!

Jag är uppe, påklädd och är redan på min andra kopp kaffe, och klockan är inte 7 än.
Jag brukar ha svårt för att fokusera innan den där koppen på morgonen, nu känns det som om jag behöver ytterligare en kopp kaffe för att överhuvudtaget bli en halv människa.

Vare sig jag vill eller inte så måste jag ta ett tag i lägenheten idag. Den här veckan har varken Beatrice eller jag gjort något vettigt, Beatrice diskade och lagade mat igår. Men det är också enda dagen den här veckan, helt naturligt. Idag får vi hjälpas åt att få lägenheten i ett bättre skick.
Och på tal om Beatrice kan jag tala om att hon har sovit ganska lugnt hela natten. Jag har varit in till henne flera gånger och kollat läget. Jag tror det har med vårt lilla prat på balkongen igårkväll att göra, och att vi sedan myste lite i sängen innan hon somnade.

Nu skall jag fortsätta dricka kaffe. Ha en bra Söndagmorgon alla.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: