carinag.blogg.se

GODMORGON SÖNDAG!!

Satt här innan och väntade på att klockan skulle ringa, den ringer ju alltid kvart i 8 på Söndagar. Trodde det var något fel på telefonen, ända tills jag kom på att det inte är någon ridning idag. Jag har ju stängt av larmet. :) :) Jag hade en dröm i natt att det var Söndag och att vi gick till stallet, säkert därför jag var så inställd på det i morse när jag vaknade.

Nu sitter jag här med mitt morgonkaffe och är så utvilad, trots det trista vädret. Jag tycker riktigt synd om de som har semester nu och inte har någon sol.
När jag arbetade hade jag ofta semester vid den här tiden. Och det hände ju mer än en semester att vädret var lite si och så.

Nu skall jag fortsätta att morna mig innan Beatrice vaknar, jag vill ju ha min lilla "egentid".

Ni vet väl om att Söndagen är en vilodag? Så ha en riktigt lugn och mysig Söndag alla.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: