carinag.blogg.se

GODMORGON MÅNDAG!!


Tyckte Beatrice skulle stanna hemma från skolan idag och vila sig. Jag vet, det är bara ett par dagar kvar. Men hon är ju som sagt inte frisk. Och jag tänkte att om hon vilade en dag till, så skulle hon orka med morgondagen och Onsdagen när det är skolavslutning. Men nej, hon skall inte stanna hemma minsann.
Jag antar att hon vet bäst själv om hon orkar eller inte.

I alla fall, jag sitter och försöker få i mig morgonkaffe. Och till skillnad mot Beatrice så är jag riktigt trött, har grus i ögonen. Så fort jag piggnat till skall jag sätta fart med lite jobbsök. Det är superväder ute redan, så vem vet, kanske att jag gör detta på balkongen. :) 

Nej, nu måste jag morna mig. Kan ju inte sitta här och slappa hela dagen.
Ha en härlig och solig dag.

Godmorgon.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: