carinag.blogg.se

GÅRKVÄLLEN!!

Godmorgon på er.

Vi var inte hemma från vårt nattliga äventyr förran halv 1 i natt. Och kan ni tänka er, jag lyckades faktiskt somna efter det. :) Så mellan 2 och 7 var jag helt borta.
Beatrice gjorde helt klart rätt när hon beslutade att åka buss ett tag. Det var ju något som hon kände att hon behövde för att skingra tankarna. Men när hon berättade att hon skulle göra detta igår, kände jag hur paniken kom krypande. Jag har mått som värst om nätterna när jag varit ensam, och såg dessa timmar framför mig. Ja som sagt, jag fick lite panik och bestämde mig snabbt för att följa med.

Nu känner jag mig ganska utvilad, och framförallt lugn. Och med mitt morgonkaffe framför mig kan jag bara konstatera att detta är en typisk morgon, en sådan morgon som jag haft tidigare där jag bara har njutit av mitt kaffe i lugn och ro innan Beatrice vaknat.
Det var ett tag sedan jag verkligen älskade dessa mornar, men idag gör jag det.

Hoppas ni får en bra dag där ute, och var rädda om er.

 



 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: