carinag.blogg.se

FY FÖR ÅSKA!!

Är det något jag inte gillar så är det åska. :) 
Här åker persiennerna ner vid lilla minsta tecken på åska, och tidigare stängdes både TV'n och datorn av. Själv brukade jag barrikera mig inne på toaletten där jag inte har något fönster. hahaha
Riktigt så illa är det inte längre. Men det är fortfarande inte någon favorit. Så nu när det började åska för en stund sedan så gick jag systematiskt igenom alla fönster och drog ner persiennerna.

Nu har vi i alla fall precis avnjutit en riktigt god middag. Och som vanligt blev jag ju övermätt när jag inte lagat det själv. Tror jag åkt på matkoma hahaha. Aja, jag behöver ju inte röra mig mer idag om jag inte vill.
Nu lutar jag mig tillbaka och slappnar av. Tror att åskan har dragit förbi, så då slappnar jag av ännu mer. :) 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bittis
skriven :

Läste att det ska dra in ett väldans oväder nere hos er, med skyfall o åska .. kommer från Danmark ovädret .. urschi gillar inte åskan heller

Svar: Nej, fy och usch. Det var kanske lite av det som börjat komma nu i em.
Carina G.