carinag.blogg.se

FIL KAND FÖR ATT SÖKA JOBB!!

Det är ju inte helt lätt att vara över 50 och söka jobb tillsammans med den yngre generationen. Nu måste man även vara Filosofie kandidat och ha avlagt kandidatexamen vid högskolan.

Skulle söka jobb på Bring. Det gick ju enkelt. Jag har sökt många jobb vid det här laget, så det var inga problem att knappa mig igenom de olika delarna på Brings hemsida. Ända tills jag kom till den delen där jag skulle skicka med intyg, som var obligatoriskt. Efter att jag skannat in pappret, läste jag in det på deras hemsida. Men se, det gick ju inte. Det var helt fel filformat.
Okej, provade igen flera gånger. Då fick jag till slut rätt på det och skickade in det igen. Men vad hände då? Jo, filen var för stor. PUH säger jag bara. Det tog två timmar bara att söka ETT jobb. Det värsta är att jag inte har en aning om hur jag fick till det. Så skulle jag göra detta en gång till så står jag inför samma dilemma. hahaha

Nu är jag helt slut, och stannar där för idag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: