carinag.blogg.se

FIKARSTRÅT!!

Tjena.
Och så bara försvann förmiddagen. Vart tog den vägen?
Jag skulle ju göra en massa innan jag träffade Pia, men plötsligt bara stod hon här utanför dörren klockan 9 på morgonen. Så det blev varken undanplock eller jobbsök. Men vad gör det? Det är liksom ingen som kommer och tar det ifrån mig. :) Det blev så hastigt och lustigt att jag inte ens hann uppdatera här på bloggen. Och naturligtvis funkade inte mobilbloggen idag heller. Men bättre sent än aldrig... :) 

Så fort klockan blev öppningsdax på wessels stack vi dit och tog en fika i det fina vädret, det var hur mysigt som helst.
Enda nackdelen är att tiden går så fort när man sitter så där och småpratar och har trevligt. Och efter bara någon timme blev Pia hämtad, och själv gick jag hemåt.



Ibland blir man faktiskt förvånad.
Jag själv är väl ingen person som är ute bara för att. Ofta har jag något ärende någonstans, som leder till att jag stannar till någon annanstans. Tror att jag ärvt det från min kära mamma, hon är precis likadan och sitter gärna hemma om hon kan.
Ja, då kan ni tänka er min förvånade min när jag plötsligt får syn på henne ute på gården, sittandes på en bänk hahaha. Det händer inte alltför ofta.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: