carinag.blogg.se

FICK EN KLUBBA I HUVUDET!!

Det var en riktigt trevlig stund jag hade på TRR, mycket folk som både kom och gick. Det är inte förrän man träffar en massa andra människor i ens egen situation som man egentligen förstår att man långt ifrån är unik om just detta. Naturligtvis förstår jag ju att vi är många arbetslösa. Det är bara det att det slår emot en när man ställs inför fakta och träffar alla dessa människor. Men trevligt hade jag.

Träffade Beatrice utanför byggnaden och tillsammans gick vi och käkade på en liten, mysig restaurang, innan vi stack till ÖB och handlade lite gott till kvällen.
Det blev ju varmare än jag förespått och när jag väl kom hem var jag helt slut. Det kändes som någon slog en klubba i huvudet på mig, jag bara tvärslocknade. hahaha
Vi får väl se om jag kommer att kunna somna ikväll. :) 

Nu 21.00 kommer en riktigt bra film på TV8, "Leap year", som jag inte tänker somna från. Har sett den flera gånger, och den är verkligen värd att se igen. Så ni som vill se en lättsam, rolig och romantisk film, skall absolut se denna.

Man vet ju aldrig med mig, kanske jag slocknar i reklampausen i alla fall hahaha. Så för säkerhets skull säger jag godnatt nu.
Ha en fortsatt härlig kväll och ta hand om er.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: