carinag.blogg.se

FAMILJEMIDDAGEN NÄRMAR SIG!!


Då är det snart dax att ge sig iväg och äta middag. Helt perfekt, börjar ju bli lite hungrig nu faktiskt.

Fick ett varningsmail idag om att min inbox var full, den på ComHem alltså, där alla mailen slussas genom. Förstår inte att det går så fort innan jag måste in där och rensa. Eller jo, på sätt och vis förstår jag ju. Det är alla bilder som skickas till min mail. Det har blivit en hel del sen jag började blogga, och bilderna tar en hel del plats. Men ändå, kan vara lite irriterande att jag så ofta får gå in och rensa. Så fort jag kommer upp i lite mer än 500 mail, kommer det en varning till mig. Det kommer jag upp i ganska snabbt, dock hade jag inte så mycket bilder tidigare. Så jag antar att det är där problemet ligger. :) 
Men faktum är att det roliga med att blogga överväger, så jag får väl ta den tråkiga biten också. hahaha

Som vanligt kan jag inte garantera att det går att blogga när jag inte är hemma, men bilder kommer att tas.

Nu lämnar jag er för lite gott gott.
Hörs sen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Hälsa och gratulera!

Svar: Det gör jag. :)
Carina G.