carinag.blogg.se

EN MÄRKLIG DAG!!


Den här dagen har varit minst sagt märklig måste jag säga. Inte för att jag på något sätt har mått dåligt, men har ändå känt mig lite ur gängorna. Trots det har jag ändå gjort allt vad jag satt mig för att göra, precis som en robot hahaha. Det är det jag tycker är märkligt.
Men efter ett härligt bad kändes det faktiskt mycket bättre. Så det var väl det som var felet, kroppen behövde lite egentid. :) 

Nu skall jag kasta mig under täcket och hoppas på att jag somnar snabbt. Jag är inte ett dugg trött. Men kroppen behöver ju som sagt skämmas bort ibland, så den skall få vila ut ordentligt nu. :) 
Jag hoppas på en riktigt härlig dag i morgon där gängorna sitter på rätt plats igen.

Jag säger godnatt nu och sov så gott. Och glöm inte att göra som mig, lägg er med ett leende. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: