carinag.blogg.se

DEN SOM LETAR FINNER!!


Idag skulle Teddy visa mig var man fyller på sitt jojo-kort. :) 
Visst, nu är jag i slutet av tentan vet ni. Så man kan väl kalla mig fullärd nu. hahaha

I alla fall, medan jag väntade på att Teddy skulle möta upp mig efter att jag varit på TRR, började jag att gå så smått. Och som det kaffemoster jag är utvecklade jag ett riktigt sug. Så jag gick runt och kollade om jag inte kunde hitta ett fik. Jag måste säga att trots att jag är född och uppvuxen i Malmö, så finns det hur mycket som helst som jag inte hade en aning om. Hittade ju världens mysigaste och gulligaste café, med perfekt service. Jag fick direkt en känsla av ett pittoreskt och bohemiskt litet café.
Här kan man verkligen säga att man får kaffe, och inga små kaffekoppar som fyller två klunkar. Nej, här var det ordentligt med kaffe.
Japp, hit kommer jag absolut att gå fler gånger.

 









Mitt nya fordon, Teddys nya åsikt. hahaha



Han är för tokig min son. Han körde efter bussen hela vägen och stannade på alla busshållplatser. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: