carinag.blogg.se

DÅLIG NATT!!

Och här sitter jag precis som jag satt i gårkväll, samma kläder, samma ansiktsuttryck. Det enda som inte är samma är kaffet. :( Jag lagade faktiskt nytt för någon timme sedan.

Alltså, den här natten har varit riktigt dryg. Utan att gå in på detaljer vill jag nog påstå att detta är en natt jag gärna hade hoppat över. Detaljerna kommer längre fram, dock inte idag. För nu skall jag försöka bli människa igen, och skall därför hoppa in i duschen om en liten stund. Får se om jag känner mig bättre efter det.

Eftersom jag är så urusel på datorer så blev det ju inga bilder igårkväll. Jag har äntligen lärt mig min egen dator. Ni kan ju bara tänka er min uppsyn där jag satt igår vid mammas dator, och den naturligtvis inte ser likadan ut som min. Och eftersom jag redan då hade haft en dålig kväll, blev det ju inte bättre precis. Det fick bli som det blev. Men det är ju synd att bilderna skall gå till spillo, så jag slänger in de nu så här på morgonkvisten.

Ha en bra dag alla, godmorgon på er.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

<3 <3 är det något så ring!

Svar: (heart)
Carina G.

2 Emelie
skriven :

Vad är din mailadress?

Carina G.

3 Malin H
skriven :

Hoppas allt löser sig vad de än är. Finns här om du behöver någon att prata med. kram

Svar: Tack Malin.
Carina G.