carinag.blogg.se

DAGENS MÅSTEN!!

Har precis hällt upp min första kopp kaffe.
Jag har alltid trott att min mage klarar av det mesta, och jag har alltid druckit mycket kaffe. Men i morse kände jag verkligen av att det blivit alldeles för mycket. Så jag kunde inte dricka med en gång när jag vaknade, jag fick börja med en kopp te. Men nu känns det som jag är tillbaka igen. Hur det än är så är det kaffet som gör att jag vaknar på morgonen.

Igår skulle jag ju börja söka jobb igen. Men den planen sprack. Och när jag väl var hemma igen efter vårt ärende, hade jag inte längre någon inspiration till det. Får se om jag fixar det idag, vissa saker måste få gå före jobbsökandet just nu.
Dessutom är det ju hög tid att betala räkningar också. Det är något jag har tänkt göra sen i Söndags, men jag har bara kommit till tanken. Det är så svårt att fokusera på de vardagliga ting som jag vet måste skötas.

Men nu skall jag i alla fall dricka kaffe, så får jag se sen vad som måste göras först.

Ha en bra dag. Och glöm inte att vara rädda om er.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: