carinag.blogg.se

ÄRENDEN ATT UTRÄTTA!!

Har som sagt inte sovit så många timmar. Det blev ju inte mer än 2 timmar innan jag drack mitt morgonkaffe på balkongen.
En del sorgebearbetning var tvungen att göras där i min ensamhet, medan Beatrice och Pia sov vidare. Dock kändes det lite bättre efter en dusch och ytterligare lite kaffe. :) 
När de andra väl vaknat till liv blev det mest en massa babbel och det var härligt att få det idag också.

Nu sitter jag här ensam efter att Pia och Zeus gett sig hem igen. Skall alldeles strax själv ge mig iväg, då jag skall möta upp Teddy och uträtta lite ärenden.
Dagen går ändå, precis som alla andra dagar. Och just nu känns det lugnt, både av att ha pratat med Dennis och med Teddy.

NU är jag klar och sticker iväg. Ha det bra så länge.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: