carinag.blogg.se

ANNORLUNDA!!

Alla våra planer förändrades drastiskt tidigare, trots att Beatrice hade gjort supergod middag där hemma. Äta hann vi aldrig, då jag plötsligt blev ivägkallad på annat håll och fick lämna maten mitt på bordet.
Men ja ja, mat fick vi i alla fall, något senare och väldigt annorlunda mat.

Det var mamma och Kalle som var gulliga att bjuda på maten idag, så vi skulle få i oss något. Så det är hos de jag sitter nu och skall snart dricka kaffe.

Har ju naturligtvis fotograferat, som jag alltid brukar göra. Nu sitter jag ju vid mammas dator och skall sätta in kamerachipet i datorn för att tanka bilderna hit till bloggen. Men vet ni, jag hittar ju för böveln inte hålet i hårddisken. Kan man bli snurrigare än jag? Jag måste nog vara den mest otekniska person. Fast det vet ni säkert redan. hahaha



NU ...... kaffe
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Alltså jag är trött på din mat nu och alla som passar upp dig.Skicka hit dem omedelbart.Jag vill också ha mat o rent kök :)

Svar: Jag vet. Jag lever lyxliv, vet du... :)
Carina G.