carinag.blogg.se

VILKA I-LANDSPROBLEM MAN HAR!!

Det är sååå skönt att ha sin blogg att skriva av sig på. För så fort jag publicerat mitt förra inlägg rann irritationen av mig. Och när jag väl kom fram på telefon till AF var jag precis som vanligt igen. Okej, nästan i alla fall......
Men våra I-landsproblem löste sig, och Beatrice kan återigen sitta vid sin dator. hehe

Lite avis är jag allt. Det är en riktigt bra dator, som går snabbt och smidigt. Och skärmen är ju mycket större än min. Dessutom följde det även med en fjärrkontroll för TV-användning. Det jag faktiskt inte är avis på är operativsystemet, som är windows 8. Guuud vad jag tycker det ser krångligt ut. :) :) Tacka vet jag min gamla 7:a, den förstår jag mig i alla fall på. :) 

Vi har än så länge inte kommit någonstans, eftersom det fortfarande tvättas här hemma. Men så fort det är klart, om någon halvtimme eller så, tänker vi sticka iväg på vår ärenderunda. Ja, om Beatrice kan slita sig från datorn vill säga. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: