carinag.blogg.se

VI VILL SPELA SIMS 2 IGEN!!

Har suttit nu ett par timmar och försökt lokalisera någon affär här i Malmö som kan tänkas ha kvar PC-spelet "The Sims 2". Att det skall vara så svårt att få tag i spelet, även om det är gammalt.
Beatrice är ju riktigt sugen på att få börja spela det igen, nu när hon fått en ordentlig dator. Och jag kan naturligtvis inte hitta vårt, trots letande i alla lådor. :( 
Men skam den som ger sig. Den borde ju gå att få tag på någonstans. Var inom Tradera. Men där skulle man bjuda och det var flera dagar kvar innan de olika budtiderna var ute. Dessutom hade det ju varit trevligare att få tag i det i Malmö, så man inte behöver vänta på posten också.

Nåja, det fixar sig säkert. Nu skall jag dricka kaffe och mysa på balkongen. Har precis ätit en lyxig middag, som Beatrice slängde ihop lite sådär medan jag var upptagen med letandet. :) :) 
Det var riktigt gott och mätt blev jag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: