carinag.blogg.se

TIDIG MIDDAG, YES!!

Idag var jag ner till Teddy en sväng. Han håller ju fortfarande på med en del rensning. Det tar sin lilla tid, mycket att gå igenom. Men framstegen blir gjorda i alla fall. Jag tycker att han gör ett riktigt bra jobb.



Och för att hålla mig till barnen en stund, så måste jag ju bara säga att jag har en dotter som är sååå go.
När vi suttit en stund hos Teddy, fick Beatrice nog och gick hem. Efter ett litet tag ringer hon och frågar när jag hade tänkt gå hem. Och när jag säger "snart" tycker hon att jag gott kan stanna en stund till. Okej, det gjorde jag ju så klart. Efter ett tag ringer jag och säger till henne att nu vill jag faktiskt gå hem hahaha. Okej, då fick jag ju det. När jag väl kommer innanför dörren och kikar ut i köket, har Beatrice gjort mat och dukat fram. Det var så skönt att få sätta sig till dukat bort, hungrig som jag var. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carola
skriven :

Är det Granis gamla klocka som hänger på väggen? Om det är det så är jag glad att den har hamnat hos Teddy och inte hos "du vet vem"

Svar: Japp, det är samma klocka. Det är skönt att det finns något både från farfar och pappa därnere. Fast Teddy gillar inte ljudet, så det är bortkopplat. Förstår inte varför. hahaha
Tror att både Dennis och Teddy håller med dig om "du vet vem". :)
Carina G.