carinag.blogg.se

SVÄRDOTTER EFTERLYSES!!

Visst är det väl så att det viktigaste i livet faktiskt är familjen. Familjemedlemmar skall bli fler och barnbarn skall komma till världen. Det är det mest naturliga och bästa som kan hända. :) 
Än så länge har jag haft tur som har fått en riktigt gullig och trevlig svärdotter. Och inte nog med att jag gillar henne, min son älskar henne. Vilket sammanträffande, va?? :) :) 

Men vet ni vad? Jag har ju faktiskt en son till, så jag behöver ytterligare en svärdotter. Jag vill ha en STOR familj och helst många, många barnbarn. hahaha
Så jag tänkte att då annonserar jag väl efter en sådan.
Utseendet spelar så klart inte så himla stor roll, det viktigaste är ändå insidan, och naturligtvis måste hon tycka att hennes svärmor är toppen. :) :) 
Och barn är ju helt klart ett måste. Alexander vill gärna ha småkusiner om ett tag, viskade han i farmors öra hahaha.

Enligt Teddy själv är han inte speciellt romantisk av sig. Men jag kan intyga att han är mycket omtänksam. Så den som lyckas snärja Teddys hjärta kan skatta sig lycklig.
Han är inte bara singel, han är snygg också.
Eller hur, tjejer. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

ser ut som en ung dennis

Svar: Ja, de är otroligt lika varandra. :)
Carina G.