carinag.blogg.se

REDO FÖR LITE LUFT!!

Klockan är redan 14, och först nu är jag klar med mig själv. Att det skall vara så svårt att "hinna" göra vid sig bara för att man går hemma. Jag kliver inte upp ur sängen mycket senare än när jag arbetar. Men ändå är jag ju klar mycket, mycket tidigare när jag jobbar. :( Kanske tur, annars hade det varit kris med alldeles för många förseningar. haha
Nåja, till mitt försvar har jag ju faktiskt att jag suttit hela förmiddagen med jobbsök och annat viktigt.

Nu är jag i alla fall klar och skall snart bege mig iväg. Vi skall möta upp Dennis vid Fonus för ett litet möte. Så ja, jag kommer minsann ut idag också. :) :) 

Bättre än så här blir det inte. Så vad säger man? Jag är ju trots allt farmor, klart att det skall synas. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: