carinag.blogg.se

REDAN REDO FÖR DAGEN!!

Godmorgon alla!!

Vaknade med världens leende idag. Tror jag hade en riktigt bra dröm, men är inte människa att komma ihåg den. Lite synd, jag gillar att komma ihåg drömmar, speciellt de trevliga. :) 

I morse när jag vaknade gjorde jag allt i bakvänd ordning. Så nu sitter jag här med mitt morgonkaffe och är VIDGJORD. Det är inte varje dag det händer, brukar ju annars vara väldigt seg på morgonen. :)
Tänkte faktiskt försöka komma in i dessa nya rutiner, så att jag är påklädd och klar när jag sitter med mitt morgonkaffe och sen söker jobb. Jag har fått för mig att dagen blir så mycket bättre då. Dessutom, när jag väl får ett jobb bör jag ju redan vara inne i det.

Idag skall jag och Beatrice få bli fina i håret, det blir klippning och lite färg i håret för min del. Det skall bli skönt att få ett fräscht hår igen, inte en dag för tidigt. :) Beatrice har fått för sig att klippa sig kort. Det är så klart hennes val, men jag hoppas inte hon klipper alltför kort. Jag gillar verkligen hennes långa hår. Själv tycker hon det är jobbigt att borsta och göra vid det när det är så långt som det är nu. Men vi får se vad det blir av det hela. Vi kanske kommer hem med snaggat hår båda två. hahaha

Nu skall jag fortsätta mysa med mitt morgonkaffe. Ha en bra dag och var rädda om er där ute. :) 

Just ja, gårdagens middag kom ju aldrig upp. Det rättar vi till nu. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: