carinag.blogg.se

PROMENADEN IGÅR!!

Snacka om träningsvärk. Jag har jätteont i fötterna idag efter promenaden igår. Vi gick ganska långt, var ända borta vid Värnhem och vände.

På väg tillbaka mötte vi upp Dennis och Dessi vid kyrkogården, det skulle ju väljas kvarter och plats. Vi får hoppas att den plats som kändes bäst nu är ledig.
Det är krångligare än man tror att välja en gravplats. En gravplats utan sten är tydligen ändå inte tom. Stenen har plockats bort av olika anledningar, men ändå kan det ligga både två och tre urnor undertill. Så det är inte bara att välja och säga att man vill ha den. Har man otur kan det vara fullt där.
Sen gick vi en sväng runt och kollade lite på övriga kvarter. Östra kyrkogården är otroligt stor, det är nästan en liten stad i sig med massor av kvarter. Inte alls konstigt att mina fötter värker idag. :) 

Det blev även en väldigt sen middag igår, som Dennis tillagade. Både jag och Beatrice var otroligt trötta, så hade inte Dennis tagit initiativet och lagat till något, så vete sjutton om det blivit någon middag alls för oss. :) 

Nu skall jag fortsätta dricka mitt morgonkaffe och morna mig. Får se vad dagen har att erbjuda, efter mitt vanliga jobbsök.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Eftersom du tycks gilla att röra på dig tycker jag att du kan promenera hit på torsdag :)

Svar: Det är inte helt omöjligt. Skall kolla så inte min agenda är full. :) :)
Carina G.