carinag.blogg.se

KRONPRINSESSAN VICTORIA 36 ÅR!!

Har ni firat prinsessan Victoria idag? Det har jag, och tycker det är lika härligt och bra musik varje år. Dessutom gillar jag Mark Levengood skarpt. Han har alltid så härliga inlägg mellan presentationerna och rolig komik. :) 
Satt och funderade på prinsessan Madeleins man ikväll när Levengood stod och pratade. Det kan ju inte vara så roligt att sitta där och inte förstå så mycket av vad som pratas, när allt eller det mesta pratas på svenska. Fast han fick ju ett litet inlägg på engelska också, bra gjort av Levengood.

Nu säger jag i alla fall godnatt och sov så gott. Själv tänkte jag sätta mig en stund på balkongen. Tycker det är en fin kväll, lite blåsigt, men fin.
Hoppas ni får en bra natt och dröm sött alla söta.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: