carinag.blogg.se

PLATS NUMMER 107 I KÖ!!

Sitter med jobbsök för fulla muggar här. Det går väl ganska bra, även om jag inte hittat och kunnat söka mer än ett än så länge.
Men så kom jag till en punkt där jag var tvungen att kolla en sak med min handläggare på arbetsförmedlingen. Så jag skickade iväg ett mail. Döm om min förvåning när jag fick ett autosvar om att han var på semester fram till 19/8.
Jag har nämligen en tid hos honom den 7/8. Hmmmm, förvånad?? Japp.

Så jag kastar mig på telefonen och ringer arbetsförmedlingen, tänker att något måste vara fel. Hur kan han ha semester den dagen jag skall ha möte med honom?
Kommer fram till arbetsförmedlingen och får meddelandet:
"Du har plats nummer 107 i kö". JIPPI ...... 

Så ja, ni förstår vad jag gör nu, va?? :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: