carinag.blogg.se

PIGG IGEN!!

Visst blev det en liten powernap. När jag druckit upp kaffet och pratat med Dennis i telefon, gjorde jag sängen sällskap en stund. Och det var såååå skönt. Man kan ju undra om denna lilla powernap räcker för att orka med lite tvätt och städ idag. Så fort jag börjar tänka på hushållssysslor blir jag ju så himla trött. Är det någon mer än jag som känner så?
Det var faktiskt inte bara jag som tog en extra sovstund. Beatrice vaknade innan jag gick och lade mig igen. Men när jag reste mig ur sängen upptäckte jag att hon hade somnat om. Hon hade tagit sin pappas täcke och lagt sig på soffan i sitt rum. :) 

Nu är tanken att vi snart skall ner till tvättstugan. Och sen blir det troligtvis lite städ. Vi får se om orken är kvar i eftermiddag för lite bullbak, det hade varit gott till kvällsmaten sen. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Dessi
skriven :

Får man göra en beställning på kanelbullar till en kopp kaffe senare när jag återhämtat mig? :)

Svar: Absolut, om jag orkar komma så långt. Men det tror jag säkert att jag gör.
Carina G.

2 Frida
skriven :

Kanelbullar låter gott :)

Bra att hon har något som kan göra henne lite avkopplat.. ett täcke är inte alltid bara ett täcke. Jag pratade med Teddy igår kväll och han kom på lite bättre tankar. Jag tycker så synd om er allihop och jag önskar det fanns ett sätt att göra allt så mycket bättre... men det är ju tyvärr så att svåra tider skall man gå igenom det också. Även fast det kan vara svårt, så måste man gå igenom det. Som jag sa till Teddy också, han har det mycket bättre där han är nu. Men jag har också förståt det att det kan vara mycket svårt att förstå.

Svar: Tack Frida, så gulligt av dig. Tyvärr måste vi gå igenom smärtan. Men jag är glad att Teddy har dig att prata med. Ibland är det lättare att prata med utomstående.
Carina G.