carinag.blogg.se

PÅ VÄG HEM TILL OSS!!

Som jag alltid brukar säga, man skall aldrig ge upp. Jag letade ju som en galning efter SIMS 2. Och jag ville helst hitta någon affär i Malmö så man skulle slippa vänta på posten också. Jag och Beatrice är som två små barn på julafton. När vi väl har fått för oss att införskaffa oss något, vill vi ha det samma dag, helst dagen innan. hahaha
Men hur jag än letade hittade jag inte något i Malmö. De affärer jag ringde till blev bara extremt förvånade att jag var ute efter ett så gammalt spel. :) :) 

Nu lyckades jag i alla fall hitta spelet på e-handel, så vi får ändå vänta i 2-3 dagar. Ja, ja, den som väntar på något gott ......
Egentligen ville jag bara ha grundspelet, men det gick ju inte alls att få tag i. Så det fick bli ett samlingspaket, men det var det helt klart värt.

Så nu säger jag bara JIPPI......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Du kunde ju frågat mig :)

Svar: Men du hade väl inte 2:an? Du hade ju bara 3 sa du...
Carina G.