carinag.blogg.se

NU SKALL JAG SKÄRPA MIG!!

Den sista tiden har jag varit riktigt, riktigt dålig på att ta hand om mig själv. Naglarna har inte filats, kroppen har inte smörjts in, håret har bara hängt rakt ner utan någon som helst ordning, eller i en knut. Och för att inte tala om kosten, hälften av dagarna har jag inte ätit middag och sen bara vräkt i mig en massa chips. Ja, ni kan ju tänka er hur jag mår då. :( 

Nu måste det bli ändring på det, skall faktiskt börja redan ikväll.
Så nu när jag blev klar med badet lagade jag mig lite kaffe och kommer att sitta och pyssla om mig själv lite innan sängdax. Visst är det så, Rom byggdes inte på en dag. Men kanske kan jag komma tillbaka till mitt forna jag en vacker dag om jag lägger manken till. :)
Jag köpte mig faktiskt ett par nya lack idag, så jag skulle bli lite inspirerad hahaha. Får se hur länge den inspirationen håller i sig. :) 

Nu säger jag godnatt och sov så gott.
Hoppas på härliga drömmar och att ni vaknar i morgon med ett leende.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: