carinag.blogg.se

NU MÅSTE KORTEN SPÄRRAS!!

Då har vi landat hemma igen efter några timmars rulltrappsåkning på Emporia. ;) Svindlande höjder, det känns nästan som att åka berg och dalbana hahaha. Men vi har haft det trevligt.
Det enda mindre trevliga var väl i så fall att Beatrice blev av med sin plånbok. Så nu blir det till att spärra bankomatkort m.m. Men, men, inte lönt att gråta över spilld mjölk. Vi kan ju trösta oss med att hon inte hade några pengar i plånboken i alla fall.

Nu sitter jag här och funderar på dagens middag. Tänk, jag har samma problem varje dag. Ja de dagar där inte Beatrice i förväg bestämt något. Men andra dagar, som idag t.ex. har jag ingen aning. Tror det är därför vi äter middag så sent vissa dagar, jag kan helt enkelt inte komma på vad vi skall äta. Vi tryckte i oss lite onyttigheter som gräddbullar och kakor när vi var ute. Så just nu tror jag ingen av oss skulle orka äta någon mat. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Gör paj! Det ska jag göra :D

Svar: Mmm, det låter gott. När skall vi komma??
Carina G.