carinag.blogg.se

NU HAR SOLEN GÅTT NER!!

Såja, nu är Beatrice och jag allena igen efter lite mer än ett dygn. Tror att Beatrice är ganska slut nu efter all barn- och hundpassning. Så fort Dennis och Dessi försvann ut genom dörren, blev det en snabb dusch. Sedan slocknade hon på soffan i sitt rum. hahaha

Och nu är det också riktigt behagligt här hemma när solen lagt sig att sova. Så nu blir det lite kvällskaffe på balkongen innan jag själv lägger mig för natten. Jag har ju sovit på soffan i natt eftersom Dennis och Dessi övernattat här, så det blir skönt att få låna tillbaka sängen ett tag igen. :) :) 

Men det har varit himla kul att ha full rulle här igen med småbarn. Ibland saknar jag faktiskt tiden då barnen var små, så därför blir det lite extra kul att få "låna" sitt barnbarn lite då och då. :) 

Nu säger jag godnatt och sov så gott. För sova gott kommer jag att göra.



Det är inte varje dag man ser så intima detaljer på sin egen balkong. :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: