carinag.blogg.se

MORGONHÄLSNING FRÅN TRÖTTER!!

Tänk om man kunde vakna på samma sätt varje morgon, full av energi. Det var ju så jag vaknade igår. Men idag är den totalt borta. Idag känner jag mest för att lägga mig under täcket igen och bara sova bort hela dagen. Jag är otroligt trött efter en natt full med konstiga drömmar, har vaknat en gång i halvtimmen.
Snacka om att här kommer att gå åt mycket kaffe nu på morgonen för att jag skall kunna vakna till liv. :) Vilken tur då att jag gillar kaffe, så kan jag ha lite glädje på vägen medan jag mornar mig. hahaha

Nu har jag i alla fall precis hällt upp min första kopp. Skall försöka morna mig medan jag fortfarande sitter här ensam.

Hoppas ni får en bra dag där ute i vimlet.

Godmorgon

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: