carinag.blogg.se

MIDDAGEN ÄR AVKLARAD!!

Inte skall man ju klaga på solen i alla fall. Satt på mammas balkong för ett tag sedan och blev riktigt stekt, kändes det som. Det var nästan lite för varmt.
När vi ändå var där uppe passade vi på att käka middag, Beatrice bjöd på pannkakor. Och ja, jag kan inte annat än att säga att det var gott. Dock tycker mina söner att det är efterrätt och ingen middag. Det passar mig alldeles utmärkt, jag som älskar efterrätter av alla slag. hahaha

Nu tänkte jag knalla ner och hälsa på Teddy lite. Han har redan förvarnat att om man kommer och hälsar på honom får man ha take away kaffe med sig. Så jag får väl fixa det om jag skall hälsa på. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

I know, han har förvarnat mig också ;)

Japp du såg rätt namn Carina, jag är tillbaka igen :) Haha

Svar: Jeeey. Har ju saknat dig här. hahaha
Carina G.