carinag.blogg.se

MANPOWER!!

Idag var det extra gott att äta frukost, och inte bara för att Beatrice faktiskt överraskade mig med att vara till affären och handla bullar. :) 
Idag blev jag också uppringd av bemanningsföretaget Manpower om en tjänst som jag sökt för några veckor sedan. Glad blev ju jag förstås, även om det endast var en första telefonintervju. Precis som tidigare så är jag i alla fall glad att vara med i urvalet. Bra jobbat tycker jag. :) :) Dessutom glatt överraskad. Trodde inte att något skulle hända under semesterperioden.

Måste ju säga att det uppväger en del av stressen jag känner idag. Det är ju som sagt alltid glädjande att vara med i urvalet av de lediga tjänsterna.

Nu skall jag fortsätta dagen med mina förberedelser inför morgondagen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: