carinag.blogg.se

LOKALEN ÄR KLAR!!

Vi har ätit en sen, men god, frukost. Och vi fick även sällskap av Teddy, som såg ganska fräsch ut trots att han kommit i säng mitt i natten. :) 

Sen har jag äntligen lyckats med att ordna lokal inför begravningen. Det kommer ju bara att vara den närmsta familjen som dricker kaffe efteråt. Men ändå, de måste få samlas någonstans. Har varit lite orolig för den biten, ett tag trodde jag inte vi skulle hitta någon bra lokal. Men nu är det i alla fall klart.

Nu är det kvalitetstid med Teddy och Beatrice som gäller. Vi skall ut på en långpromenad, det blir skönt att komma ut lite i luften. Hänger ni med? :) Jag skall i alla fall försöka uppdatera, men kan dock inte garantera att min telefon tycker samma. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: