carinag.blogg.se

KVALITETSMYS MED MIN DVD!!

Idag vart det inget bra med maten alls. Varken jag eller Beatrice orkade göra något ...... idag igen. Men nej, vi har ju bestämt oss för att dra ner på utematen. Dock var det varmt och oskönt, så vi beslutade att bara äta lite kräm istället. Vissa dagar fungerar det alldeles utmärkt. På det kör vi så klart lite kvällsgotta. :) 

Kollade precis igenom kvällens TV-program för att se om det fanns något att mysa till, och upptäcker att "Pojken i randig pyjamas" visas på kanal 5, 00.55. Filmen handlar om en liten pojke som blir vän med en judisk pojke i samma ålder, som sitter i koncentrationsläger. Teddy gillade verkligen denna film för några år sedan. Eftersom det är historia, är den självfallet värd att se. Men själv har jag svårt för den. Blir så illa berörd när jag ser sådana filmer, och speciellt när huvudrollen innehas av barn. Nej, då föredrar jag romantiska komedier, med ett alltid lika lyckligt slut. hahaha
Det finns dock ingen sådan film ikväll, så det får väl bli lite DVD-mys. :) :) 

Nu säger jag i alla fall godnatt och hoppas ni alla har bra fortsättning på den här kvällen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: