carinag.blogg.se

KIKAR IN OCH SÄGER GODNATT!!

Då har familjen gett sig iväg hemåt igen för ett litet tag sedan. Och nu är både jag och Beatrice så där lagom trötta, ja i alla fall jag. Beatrice kan ju diskuteras, hon är ju som bekant väldigt aktiv. :) 
Dennis och Dessi levererade god mat idag också, och mätta blev vi.

Fast det kanske inte är så konstigt att Beatrice är pigg och på alerten. Så går det när man tar en powernap så där frampå kvällskvisten. Och naturligtvis fick hon sällskap av Molly. hahaha



Nu skall jag i alla fall snart krypa till kojs. Frågan är om Beatrice kommer att somna i det närmaste.
Just nu är hon i full färd med att plocka bort alla spår av våra middagsgäster. Jag tyckte givetvis att vi kunde slappa framför TV'n ett tag istället. Men Beatrice var av en helt annan åsikt och tyckte bara att hon hade tråkigt. Nej, jag klagar absolut inte. Härligt att vakna i morgon till ett rent kök. ;) 

Nu säger jag godnatt. Hoppas ni får en god natts sömn och vaknar pigga och utvilade i morgon. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: