carinag.blogg.se

JAG OCH MIN KAMERA!!

Att fotografera är ju hur kul som helst. Så klart går det också i vågor, som allt annat. När barnen var små var kameran med överallt, och det fanns inte mycket jag inte dokumenterade. Men sen blev allt lite slappare, när de kom upp i ålder. Hur roligt är det att ha en mamma som har en kamera framför ansiktet hela tiden? Barnen stack så fort kameran åkte fram. hahaha

Men nu när jag bloggar har det blivit ett nytt nöje igen. Och framförallt har jag ju fått önskemål om att ta fler bilder, vilket jag försöker att göra.
Men eftersom jag inte alltid vet vad jag skall skriva om förrän jag sitter här och knappar på tangentbordet, försöker jag fotografera så mycket som möjligt när tillfälle erbjuds. Och sen blir många bilder bara liggandes i kameran, för att de kanske inte alltid passar in med det jag skriver om.
Så nu tänkte jag låta er kika på överblivet spill. Bra va?? 

Vi kände oss lite iakttagna en dag när vi var ute och Söndagsåkte. Och vem var det om inte Dennis och Molly som lekte detektiver. :) 



Vid ett annat tillfälle hade vi tröttfiorna, som var tvugna att vila middag. :) 



Teddy bjöd hem oss vid ett tillfälle. Vet inte om han ville att vi skulle hålla honom sällskap, eller om han ville se hur rädd jag ibland kan bli. Ja, vid detta laget vet ni ju redan att jag är rädd för allt som rör sig. Det gäller även Teddys katt. hahaha
Om inget annat så fick både Beatrice och Teddy sig ett gott skratt. :) :) 









Man kan väl inte annat än vara glad när någon annan får slava, eller hur? Så därför såg jag extra nöjd ut idag när vi var i tvättstugan......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: