carinag.blogg.se

IDAG RINGER KLOCKORNA!!

Oj, oj, idag sov jag länge. Kan i och för sig bero på att jag inte kom i säng förrän halv 2, men 5 timmar har det i alla fall blivit. Känner mig superpigg nu, trots att jag inte fått mitt kaffe än.

Idag klockan 11 ringer klockorna i Västra Skrävlinge kyrka för Affe. Jag känner hur paniken ligger och lurar. För än så länge har det bara varit prat om allt runt om det, diskussioner, och vi vet vad som hänt. Men när det blir påtagligt så man verkligen hör det, hör klockorna, då blir det så oåterkalleligt. En verklighet som jag inte vill skall vara verklig.

Nåja, nu skall jag först dricka lite kaffe och morna mig, efter det blir det jobbsök som vanligt.

Ha en bra dag och var rädda om er. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: