carinag.blogg.se

IDAG HAR DET VARIT EFFEKTIVT!!

Visst fanns energin idag. Jag satte ju igång direkt när jag drack mitt morgonkaffe och fick uträttat en hel del, både jobbsök och lite sortering bland mailen. Så idag har det varit en produktiv förmiddag. Jippi......
Jag hann med allt detta medan Beatrice fortfarande låg och sov, vilket brukar vara en fördel.
Fast idag hade det nog inte spelat någon roll. När Beatrice vaknade sa hon bara "godmorgon", klädde på sig och gick hemifrån. Det lät nästan som om hon ville ha bullar till frukost, så jag tror faktiskt hon kommer hem med lite god frukost. Passar bra, jag börjar bli ordentligt hungrig nu. :) :) 

Nu skall jag i alla fall klä på mig och laga mig en kopp kaffe till. Jag hann inte med mig själv alls när jag vaknade, känns det som. Var ju så himla taggad till att söka jobb, så jag totalt glömde bort att jag skulle morna mig och bara sitta och leka med datorn. Det blev lite omvänd ordning idag. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: