carinag.blogg.se

HAR VARIT EN LÅNG DAG!!

En timmes frukost på Ikea blev till ytterligare tio timmar med en massa annat. :) Kom inte hem förrän vid 21-tiden, och nu är jag riktigt utsliten vill jag lova. Men som alltid har jag haft en härlig dag med barnen.
Och visst blev det kostymer till båda killarna. Dock behövde inte jag och Beatrice följa med faktiskt. Vi kunde i lugn och ro sitta kvar hos mamma och njuta av att få SITTA, jag hade ju dödsont i fötterna efter flera timmars promenad. Men Dennis provade kostymen så jag fick se hur den satt. Oh, så stiligt. Tycker det är supersnyggt med kostym på unga killar, även om det kanske hade sett något konstigt ut till vardags och jag säkerligen hade höjt både ett och två ögonbryn. hahaha

Nu är jag som sagt väldigt trött och det blir en tidigare kväll än vanligt. Tänkte faktiskt gå och knoppa så fort jag slukat kaffet jag just nu håller på med.
Så nu säger jag godnatt och ha en fortsatt bra kväll, det lilla som är kvar.

Lite bilder från dagen.

Teddy och Beatrice mötte upp mig vid Ikea, för lite shopping. :) 


Så härligt att träffa gamla arbetskollegor. Kul att Jonas kunde hänga på trots att han skulle iväg och jobba sen.



Tre pajaser. :) 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: