carinag.blogg.se

GODNATT ALLA SÖTA!!

Då är den här dagen snart slut. Ikväll blev jag ensam lite tidigare. Det kan vara skönt det också, att få lite egentid frampå kvällen.
Det har varit ganska svårt för mig att vara ensam på kvällarna den sista tiden. Men jag måste ju vänja mig och gå igenom den biten också. Beatrice är och åker buss med Kalle, vilket innebär att jag kommer att sitta själv till strax efter 00. Hon frågade faktiskt om jag ville möta upp de. Men min tanke är nu att jag måste vara ensam också. Annars tror jag det blir svårare och svårare.

Vi åt i alla fall Taccos tillsammans. Och sen blev det mys och åter mys med Alexander. Han är ju naturligtvis världens goaste, säger en stolt farmor. hahaha

Nu säger jag godnatt.
Nej, jag tänker inte krama kudden riktigt än, väntar givetvis tills Beatrice kommer hem. Hönsmamma nummer ett, det är jag det. :) :) Däremot tänkte jag krypa ner under filten på soffan och strötitta lite på TV, och bara mysa.

Hoppas ni har haft en bra kväll, för det har jag haft.
Hörs i morgon igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: